Sunday, December 26, 2010

Kini bermula

Di tAip noor at Sunday, December 26, 2010
Dah buat blog baru. Cara baru. Design baru. Semua pun baru la. Aku pun dah pening. Nak tukar template pun susah. Ish tak pandai la aku. Cerita pun cerita baru.

Sesi 2 Bridging pun dah nak bermula. Dan bermula kehidupan aku sebagai seorang pelajar separuh masa. Otak pun dok ting tong lagi ni. Demam Sesi 1 tak abeh lg. Terkejut beb. Dah lame tak belajar. Tibe-tibe nak kena baca buku 'ILMIAH' lak tu. Buku ilmiah ok. Selama ni asyik baca buku yang TAK BERILMIAH.

Memandangkan selama beberapa tahun ni otak hanya membuat kerja ringan maka aku pun belilah buku SUDOKU untuk kerah tenaga otak aku sikit. Boleh camtu.. hahhaha tapi aku rasa memang berkesan la. Tak adalah lembap sangat otak ni nak menerima segala apa yang dibaca.

Memandangkan aku ni ade masalah sikit dalam menerima input dalam bentuk gelombang ataupun bunyi ataupun lagi tepat 'Apa yang pensyarah merepek kt depan. Aku pun tak paham'. Serius aku mungkin hanya mendengar dengan tepat 'salam' yang Dr. bagi pastu aku dah start rasa bosan. Pastu apa yang Dr cakap kt depan tu aku pun dah tak tau. Kalo nampak aku serius je pandang muka Dr tu sebenarnye aku menyamar je tu. Konon-konon je.

So baik aku layan drama korea baca buku kat rumah. Tu pun kalo baca la. Hahaha. Adeh macam mana nk jadi seorang pelajar yang berjaya lagi unggul ni. Macam mana plan aku nak amek Master ni kalau tak berubah gak ni.

Haish.. nak start sesi ni dah macam budak sekolah nk masuk sekolah. Beli pensel la. Beli beg la. Aku rasa macam nk tukar beg la. Boleh tak. Err agak-agaknye kedai tu bagi tukar tak. Mengarut lagi. Nak baru aje tapi belajar ala kadar je..hahahha..

Tunggu dan lihat apa yang akan jadi pada sesi baru ni..yeee haawwww.. eh dah lame x main Farmville la.

2 comments:

sukasukatulis on December 27, 2010 at 5:47 PM said...

wahhhh!!! so nice blog... kekekekee~~
agak² ar kak nor nk beli sume baru...hahaha~~

noor on December 27, 2010 at 5:49 PM said...

hahah tu auta saje..cite nk bg gempak...padahal pensel box pun br jumpe ni..

Post a Comment

 

Apa-apa Pun OK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei