Friday, March 11, 2011

Peristiwa di pagi hari

Di tAip noor at Friday, March 11, 2011
perstiwa di pagi hari. pada satu saat, ketika dan waktu bermain-main diluar rumah. dalam keadaan terpaksa sebab budak kecik ni dah berlari ke luar. (baru je kejap tadi berlaku haishhh..sabtu 8 pagi..abaikan date kt blog..tak tau mana nk tukar..ceh)

lembu : auuuukkkk
aku : amek adi ni
adi : amek adiiii
lembu : aauuuuukkkk
aku : adi lembu panggil adi. cepat angkat tangan 'saya'
adi : aya (sambil angkat tangan)
aku : bwahahahah (gelak setan)
lembu : aauuuuukkkkkk
adi : amek kau (sambil baling batu) amek nor...
aku : erk (aii aku lak yang terkena)

tapi ada lagi dasyat..

peristiwa di petang hari pada sesuatu ketika dahulu.....

aku sedang bersantai dalam bilik. airil dan along di luar bermain-main. 


lembu : aauuuuukkkk
airil: along lembu tu panggil cik nor aauuuukkkk
along: aah la
aku : ceh kurang asam betul korang (sambil menjerit dr dalam bilik)


kenapa mesti aku yang selalu terkena.. ade yang nak jawab???? sila jawab..



























0 comments:

Post a Comment

 

Apa-apa Pun OK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei